A "szakképesítést adó" képzési programok tematikája kötött, de tartalmukat, ahogy az "egyéb képzések" tartalmát is három összetevő szintetizálásával alakítottuk ki:
- Egyrészt: a nemzetközileg elismert szabványok és normatív követelmények műszaki előírásai.
- Másrészt: a 20 év felkészítői és képzési tapasztalatunk, az a több mint 1500 sikeres projekt tapasztalata és kipróbált tudása, mellyel rendelkezünk.
- Harmadrészt: szakértőink több évtizedes gyakorlati, kutatás-fejlesztési és képzési tapasztalata és az ennek eredőjeként elért saját innovációs és K+F projektjeink.
-
Folyamatszemlélet tanácsadó (FEOR 2521)
-
Lean menedzsment koordinátor (FEOR 2521)
-
Folyamatmenedzsment
-
Lean-menedzsment
-
Beszállítói minőségi többletkövetelmények
-
Kockázatmenedzsment
-
Innovációmenedzsment
-
Teljesítménymenedzsment
-
Minőségi követelmények értékelése
-
Belső auditálás gyakorlata
-
Minőségtartó, -javító, és -fejlesztő technikák
-
EGYÉB AJÁNLOTT KÉPZÉSEINK
Miért ajánljuk éppen ezeket a képzéseinket?
Mert...
- aglobalizáció kapcsán a fogyasztóinak lojalitása alacsonyabb, a versenytársak pedig gyorsabbak a korábbinál;
- a fiatal generációknak a korábbitól eltérő motiválhatósága és megtartása a vezetés kihívása;
- a technológia fejlődése folyamatos ismeretbővítést kíván meg.
Az összefüggések megértésének ösztönzésével elkerülhetőek az olyan szerződések és tervek, melyek később hibás megoldásokat eredményezhetnek. A felelős szakmai tevékenység során, ha a szakemberek maguk is részt vesznek az ismereteik bővítésében, és azok alkalmazásában, akkor az egyén kreativitására, intellektuális, és morális állapota a szervezet egészének eredményeiben is jelentkezik.
Képzéseink eredményeként a dolgozók megértik munkájuk hatását a termékre, szolgáltatásra és ezáltal megértik munkájuk felelősségét a vállalkozásra és saját egzisztenciájukra nézve. Ennek az ismeretnek birtokában a környezetükben folyó munkában is meglátják a rájuk közvetetten ható veszélyeket és lehetőségeket, ami a kollektív intelligencia* növekedését eredményezi. Utóbbi körben egyebek mellett a szervezet (a „csapat”) képes:
- bánni a különb(öző)séggel,
- bízni egymásban,
- értékes összefüggést létrehozni,
- konfliktusokat és feszültséget kezelni,
- csapaton belüli hatékony vezetői szerepeket létrehozni,
- képességeit alkalmazni és megoldást találni, valamint
- megélni azt a hitet, amit a csoport tagjai tartanak arról, hogy együtt képesek megoldani a feladatot.
A szervezet vezetése így a szervezeti kultúra kialakítása, elmélyülése folytán együttműködő, felelős dolgozókkal tervezheti saját képzéseit, amelyek során a megszerzett tudásukat jobban tudják kamatoztatni az irányításban és termelésben egyaránt.
*A MIT, Carnegie Mellon University, Union College kutatói által közölt tudományosan bizonyított felfedezése, amely a világ legnevesebb tudományos folyóiratában, a Science-ben jelent meg 2010-ben. (Woolley, Anita Williams, Christopher F. Chabris, Alex Pentland, Nada Hashmi, and Thomas W. Malone. "Evidence for a collective intelligence factor in the performance of human groups." science 330, no. 6004 (2010): 686-688.)